making reagular2cooking regular2lovingliving regular2new reader3

Wednesday, June 13, 2007

Today came the internet man...


12 dager uten internett "hjemme". Det er ny rekord og en tolmodighetsprøve. 4.juni begynte jeg ny jobb i Oslo. Vi har ikke noe sted å bo i hovedstaden enda så nå bor jeg i et studentkollektiv sammen med tre andre. Det er åtte år siden sist jeg bodde i kollektiv. Jeg hadde glemt hvor sosialt og gøy det kan være... I hvertfall for en kort tid.

Jeg er også uten symaskin så jeg har ikke fått jobbet noe mer med det quiltede baby-teppet til Raquel. Istedet har jeg brodert på Franck Sorbier sjalet som du kan se bildet av her. Det går sakte men sikkert fremover. Håper jeg blir ferdig med det i løpet av sommeren slik at jeg kan bruke det før høsten og vinteren kommer

Samtidig som jeg er i Oslo forsøker vi å selge leiligheten i Ålesund. Jeg lovte jeg skulle dele bildene som megleren tok, så hvis du vil se leiligheten kan du klikke her. Det har vært en visning allerede og vi skal ha en visning til på lørdag. Og denne helgen er jeg tilbake med min kjære.


12 days without internet at home". That's a new record and a test f my patience. The forth of June I began a new job in Oslo. We don't have a place of our own to live in yet so I am currently living in a student house together with three others. I had forgotten how social and fun it can be to live together with so many people... At least for a short period of time.

I am also without a sewing machine so I haven't been able to work on the baby quilt for my friend Raquel. Instead I have worked some more on the Franck Sorbier "echarpe", which you can see a photo of
here. The work is progressing slowly but steady. Hopefully I will manage to fiit nsih during the summer so that I can use it before the autumn and winter comes.

At the same time as I am in Oslo we are trying to sell our apartment in Ålesund. I promised I was going to share the photos that the photographer took of the apartment as soon as we got them, so if you want to you can see them here. There has already been a "showing" of the apartment and there will be a second one Saturday. This weekend I will be back with my hubby. I can't wait.

2 comments:

  1. Hvor er det sjal flot! knus Mette

    ReplyDelete
  2. Takk skal du ha Mette! :-) Godt å være online igjen.

    ReplyDelete

Thank you for letting me know you were here!